Έξοδα Αποστολής

1)Παραλαβή από Κατάστημα.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, από το κατάστημα μας , κατόπιν συνεννόησης.

2)Παραγγελίες μεγάλου όγκου/βάρους 

Εντός Νομού Θεσσαλονίκης σε παραγγελίες για έπιπλα , πλακάκια ( Μεγάλου όγκου)υπάρχει η επιλογή  παράδοσης από ιδιόκτητο όχημα κατόπιν συνεννόησης για τον χρόνο παράδοσης.

3)Αποστολή με μεταφορική εταιρεία

Σε περιοχές εκτός Θεσσαλονίκης, όπως επίσης και για παράδοση εκτός Ελλάδος, παραδίδουμε την παραγγελία σε μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας.  Το κόστος των μεταφορικών από το πρακτορείο έως τον τελικό προορισμό, επιβαρύνουν τον πελάτη σύμφωνα με την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του κάθε πρακτορείου.
Διευκρινίζεται ότι η εταιρία μας αναλαμβάνει την ευθύνη μεταφοράς και ακεραιότητας των προϊόντων αυστηρά μέχρι το σημείο που έχει υποδείξει ο πελάτης και το οποίο έχουμε αποδεχθεί.

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις προϊόντων των οποίων η παραγγελία μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά τους, με αποτέλεσμα να μην τα έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία επικοινωνίας, που έχετε καταχωρήσει, δεν είναι σωστά ενημερωμένα.